Amb data de 4 de febrer de 2019, la Universitat de València ha aprovat EDi (Educació i Diversitat LGTBIQ+) com a nou grup dins de les estructures d’investigació universitàries.

Des de fa dècades, les universitats han incorporat estructures de docència i investigació relacionades amb la diversitat afectivosexual i la identitat de gènere. Aquesta tendència ben aviat va ultrapassar el món anglosaxó i va arribar a altres entorns culturals, com ara Europa i Llatinoamèrica. El grup Educació i Diversitat LGTBIQ+ (EDi) pretén omplir un buit quant a estructures d’aquest tipus en la UV, en concret en l’àmbit educatiu, i, d’altra banda, es crea amb la intenció de ser un àmbit interdisciplinari d’investigació per a diverses persones que tenen en comú la preocupació pel món educatiu i la urgència de treballar (des de la investigació i la pràctica) per una escola més justa i més lliure, en la qual es reflestisca i es valore la diversitat present en les societats.

El grup visibilitza els treballs de recerca dels seus 15 membres, que pertanyen a sis universitats. No podem més que alegrar-nos d’aquest esdeveniment, que sens dubte ens ajudarà en les nostres tasques de recerca al servei d’un món més just i igualitari.

Twitter @GrupEDiUV

Facebook @GrupEDiUV